Kundeanalyse, løbende kundeserviceanalyse, exitanalyse (churn) samt medierådgivning for SEF A/S

Kundeanalyse og medierådgivning for CogniTech

Kundeanalyse, lokalanalyse og byanalyse for Bykalender og de 30 bykalendere

Løbende gæsteanalyse blandt Bridgewalking Lillebælts gæster, herunder de danske gæster, tyske gæster og engelske gæster, eller turister om man vil

Kvalitativ og kvantitativ brugeranalyse og adfærdsanalyse af Videnscenterportalen

Kursus i analyse, effekt og brugen af de sociale medier for opinion leaders på TV 2 Sport

Kvalitativ og kvantitativ brugeranalyse for IBC - Kolding ved hjælp af fokusgrupper og adfærdsanalyse

Kunde-, service- og potentialeanalyse for MultiLine

Løbende borgeranalyse hvor indsigterne blandt andet anvendes i forbindelse Struer Lydens By arbejde med place branding

Kendskabsanalyse og markedsanalyse samt medierådgivning for EuroEyes

Effektmåling af Kolding Storcenter magasinet Spot On

Medierådgivning til KiMs chips i forbindelse med annoncering

Medierådgivning i forbindelse med annoncering! Herunder rekruttering til informationsmøder! Møderne blev en succes og TipTorn sparede desuden Andelshotellet for 15% på annoncebudgettet og ikke mindst en væsentlig bedre effekt

Kvalitativ og kvantitativ undersøgelse af medarbejdere, kunder samt samarbejdspartnere på det danske og internationale marked

Partneranalyse og netværksanalyse for Fynsk Erhverv

Kursus i analyse, effekt og brugen af de sociale medier for opinion leaders på TV 2 Sport

Gæsteforelæser og censor i medieplanlægning/mediaplanning for danske og internationale studerende

Løbende kundeanalyse for Catering Danmarks tre største brands, henholdsvis Kokken & Jomfruen, Smageriet og Kokkens Hverdagsmad

Kvantitativ analyse af og for asfaltindustrien i forhold til danskernes holdninger mm. til asfalt

Medierådgivning i forbindelse med annoncering

Analyse af interessen og brugen af Bevæg dig for livet under DIF og DBU

Strategisk samarbejdspartner på blandt andet kundeanalyse, exitanalyse, innovation, strategi, digitalisering, medierådgivning mm.

Analyse af danskerne samt strategisk samarbejdspartner på analyse og digitalisering

Løbende gæsteanalyse for Fjord & Bælt

Løbende gæsteanalyse Naturama

Kundeanalyse for Smageriet

Kundeanalyse for Kokken & Jomfruen

Kundeanalyse for Kokkens Hverdagsmad

Medlems- og potentialeanalyse for Dansk Søredningsselskab

Strategisk medierådgivning til VVS centeret

Løbende kundeanalyse. Analyseindsigterne anvendes strategisk, og kom blandt andet aktivt i spil, da Mahalle vandt Byens Bedste i København i 2019.

Medierådgivning i forbindelse med annoncering, herunder rekruttering til konferencen! Det resulterede blandt andet i højeste tilslutning til konferencen nogensinde.

Find vej til kundernes opmærksomhed

Forbrugerne bombarderes med flere tusinde budskaber dagligt! Find vej til målgruppernes opmærksomhed med analyse og medierådgivning fra TipTorn