Om TipTorn

 

  • Startet af Jack Tipsmark Tornøe Knudsen, som har mere end 15 års analyse-, medie- og marketingerfaring
  • En uafhængig analyse og medierådgivnings partner, som kan hjælpe med analyse og effektfuld medierådgivning
  • Kompetencer der spænder vidt med ekspertviden inden for blandt andet analyse af målgrupper på tværs af alle medier, herunder TV, radio, print, digital, biograf og outdoor.
  • Kvalitativ og kvantitativ markedsanalyse, såsom måling af kundetilfredshed, effektmåling, brandanalyse, kendskabsanalyse, hall test m.fl., som kan give værdifuld indsigt om eksempelvis jeres kunder, produkter, konkurrenter, mediemarkedet mm.

 

Erfaring:
  • Analyse-, medie- og marketingerfaringen kommer, blandt andet, fra tidligere ansættelser hos henholdsvis:
    • Jysk Fynske Medier
    • Fynske Medier
    • TV 2
    • TV3
    • Nørgård Mikkelsen
  • Nuværende tillidserhverv:
    • Fast censor i "Medievalg og planlægning" på Erhvervsakademi Lillebælt, Odense
  • Tidligere tillidserhverv:
    • Repræsentant for Jysk Fynske Medier i Danske Medier Analyseudvalg
    • Formand/Repræsentant på vegne af TV 2 i TV-Meter drift gruppen der i samarbejde med Gallup varetager TV-Meter målingen i Danmark
  • Uddannelse: 
    • På uddannelseskortet står der Cand. Merc. International Markedsføring
 

 

 

Hvis du vil vide mere om Analyse og indsigt, så klik her

Hvis du vil mere om Medierådgivning så klik her

Kontakt TipTorn her.

Find vej til kundernes opmærksomhed

Forbrugerne bombarderes med flere tusinde budskaber dagligt! Find vej til forbrugernes opmærksomhed med analyse og medierådgivning fra TipTorn!