Analyse

Fakta er indiskutabelt - analyse og indsigt giver svar

TipTorn udfører og formidler analyser, der omsættes til forretningsmæssig indsigt og værdi. Det kan være traditionel markedsanalyse, som kan være enkeltstående eller en del af en større opgave hvor flere analyseteknikker og data kommer i spil, for at løse kundens problemstilling. Problemstillingerne og spørgsmålene kan være mangeartet i det daglige i forhold til blandt andet produkt, kunder, konkurrenter, kommunikation. TipTorn hjælper med at afdække problemstillingen ved hjælp af kundens egne data og indsigter, og giver svar ved brug af kvalitative og/eller kvantitative analyser såsom:

  • Målgruppeanalyse
  • Effektmåling
  • ROI måling
  • Brandanalyse
  • Kendskabsanalyse (eksempelvis pre-/post test)
  • Kommunikationsanalyse
  • Kundeanalyse
  • Måling af kundetilfredshed
  • Imageanalyse
  • Medieplans analyse (cross media analyse)
  • Hall-test

Det er essentielt at der tolkes korrekt på resultaterne af analysearbejdet, og at indsigten der udledes, udmønter sig i konkrete planer og handling. Der formidles derfor en rapport, som passer den enkelte kunde i forhold til præsentation, indhold og konklusion så resultaterne efterfølgende kan integreres bedst muligt. Rådgivning og sparring omkring resultaterne samt eventuelt den efterfølgende implementering af disse tilbydes også, og anbefales.

Løbende måling af kundetilfredshed

Et eftertragtet produkt som TipTorn tilbyder er løbende måling af kundetilfredshed, hvor du løbende bliver klogere på din målgruppe, og det kan blandt andet kan give dig viden om:

  1. Hvad de synes om jeres produkt/service
  2. Hvem de er – køn, alder, geografi m.fl.
  3. Hvor de har hørt om jer og kender jer fra
  4. De vil anbefale jeres produkt/service til andre
  5. Det er de ”rigtige” i henvender jer til i dag med jeres markedsføring og salg

Den viden kan med fordel blandt andet anvendes strategisk i salg og markedsføring til at…

  1. Fastholde og tiltrække kunder,
  2. Justere jeres markedsføring så indhold og budskab er direkte henvendt til jeres målgruppe
  3. Justere hvilke medier i anvender i jeres markedsføring, så der sammenhæng mellem målgruppe, indhold og budskab
  4. Overvåge udviklingen og eventuelle tiltag, så der hurtigt kan justeres, hvis det påkræves
  5. Vurdere på interne KPI mål

Se yderligere under menupunktet priser, da TipTorn tilbyder en attraktiv pris for den løbende måling af kundetilfredshed!

It is not enough to do your best; you must know what to do, and then do your best

W. Edwards Deming

Hvis du vil mere om Medierådgivning så klik her

Kontakt TipTorn her.

Find vej til kundernes opmærksomhed

Forbrugerne bombarderes med flere tusinde budskaber dagligt! Find vej til forbrugernes opmærksomhed med analyse og medierådgivning fra TipTorn!