Analyse

Fakta er indiskutabelt - analyse og indsigt giver svar

TipTorn udfører og formidler analyser, der omsættes til forretningsmæssig indsigt og værdi. Det kan være traditionel markedsanalyse, som kan være enkeltstående eller en del af en større opgave hvor flere analyseteknikker og data kommer i spil, for at løse kundens problemstilling. Problemstillingerne og spørgsmålene kan være mangeartet i det daglige i forhold til blandt andet produkt, kunder, konkurrenter, kommunikation.

TipTorn hjælper med at afdække problemstillingen ved hjælp af kundens egne data og indsigter, og giver svar ved brug af kvalitative og/eller kvantitative analyser såsom:

  • Kundeanalyse, herunder tilfredshed mm.
  • Målgruppeanalyse
  • Effektmåling
  • Kendskabsanalyse (eksempelvis pre-/post test)
  • Magasin analyse
  • Medieplans analyse (cross media analyse)
  • Kommunikationsanalyse
  • Brandanalyse
  • Imageanalyse
  • ROI måling
  • Hall-test

Det er essentielt at der tolkes korrekt på resultaterne af analysearbejdet, og at indsigten der udledes, udmønter sig i konkrete planer og handling. Der formidles derfor en rapport, som passer den enkelte kunde i forhold til præsentation, indhold og konklusion så resultaterne efterfølgende kan integreres bedst muligt. Rådgivning og sparring omkring resultaterne samt eventuelt den efterfølgende implementering af disse tilbydes også, og anbefales.

Kundeanalyse - et godt sted at starte

Et eftertragtet produkt som TipTorn tilbyder er løbende kundeanalyse, hvor du løbende bliver klogere på din målgruppe, og det kan blandt andet kan give dig viden om kundernes viden og vurdering af jeres produkt/service, samt demografiske og geografiske forhold om kunderne. Desuden kan der undersøges om kendskab, og om i har de kunder, som i reelt set henvender jer til, i bund og grund, om jeres markedsføring virker.

Den viden kan med fordel blandt andet anvendes strategisk i jeres salg og markedsføring til at fastholde og tiltrække kunder, samt justere jeres markedsføring så indhold og budskab er direkte henvendt til jeres målgruppe. I kan blandt andet også benytte den viden i opnår til at justere på hvilke medier i anvender i jeres markedsføring, så der altid sammenhæng mellem målgruppe, indhold og budskab. I kan også bruge det generelt til at overvåge udviklingen og eventuelle tiltag, så der hurtigt kan justeres, hvis det påkræves. Desuden er kundedata oplagt at benytte som internt KPI mål.

Se menupunktet Kontakt og ring eller skriv til TipTorn, for at få et ufopligtende møde og/eller tilbud!

 

Spørg danskerne

Har du spørgsmål, som du ønsker svar på hos din målgruppe, så kan du fordel gøre brug af vores panel, som består af repræsentative danskere i alderen 18-100 år.

I panelet, som er webbaseret, kan der gennemføres landsrepræsentative undersøgelser, hvor man blandt andet kan få svar på:

  • Kendskab til produkter, mærker, kampagner m.fl.
  • Adfærd
  • Holdninger til forskellige emner

 

It is not enough to do your best; you must know what to do, and then do your best

W. Edwards Deming

Hvis du vil mere om Medierådgivning så klik her

Kontakt TipTorn her.

Find vej til kundernes opmærksomhed

Forbrugerne bombarderes med flere tusinde budskaber dagligt! Find vej til forbrugernes opmærksomhed med analyse og medierådgivning fra TipTorn!